heej

Idag har jag knäppt lite bilder på våra kattungar det gick inte så bra för det ville röra sig hella tiden:)Men jag fick några  bilder när det var stilla....



Ingen får ta bilderna utan min tillåtelse mejla [email protected] om du vill ha tillstånd på bilderna...Men ibland säjer jag NEJ...

OBS det kommer stå Www.bildernashem.blogg.se på bilderna så ni vet och Nora sjöberg


Jag fins även på www.stallet.se och där heter jag Nessim.Jag delar nessim med min syster Eline:)







En ute bild när jag och Eline var ute och fotade lite på hundarna och naturenOj W vaart et v bara men det ska stå Www.bildernashem.blogg.se :)

Kommentarer
Postat av: syster

vi måste lägga upp lite bilder på hundarna! :D

2010-03-11 @ 08:23:53
URL: http://wovven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0